UI/UX a grafika portálu OEZ (2018)

Tři generace portálu OEZ a produktová microsite OEZ Minia

Testy záhlaví a hlavního menu portálu OEZ

Třetí generace plně responsivního portálu OEZ z roku 2018

Mimo rozsáhlého hlavního menu s roletkami bylo nutné zobrazit řadu dalších navigačních položek, které mají být stále viditelné a po ruce. Mimo několika jazykových mutací se to týká také specifičtějších funkcionalit jako je přihlašování a registrace do zákaznické sekce “Modrá planeta”.

Světlá varianta hlavičky

Testy záhlaví portálu

Tato v pořadí poslední testovací varianta byla nahrazena řešením v levém sloupci s vhodnější návazností k blokům pod karuselem.

Modrá varianta hlavního menu

Testy záhlaví portálu

Takřka finální řešení které portál využívá dodnes. Oproti bílému pozadí hlavičky se zde řešil kontrast položek menu s podkladovými fotkami karuselu.

Tmavé, inverzní schema

Testy záhlaví portálu

Tmavé schéma hlavičky bylo později použito v produktových rozcestnících pro odlišení od obsahových a článkových stran.

Finální vzhled úvodní strany

Testy záhlaví portálu

Finální verze úvodní strany. Používá se od zveřejnění portálu beze z měn. Karusel pod hlavičkou spravují redaktoři provozovatele. Jejich primárním účelem je stručné představení každé z produktových řad systémů OEZ. Barevnost produktových řad je dána CI zadavatele (barvy produktových logotypů).

Layout HP pro kontaktní strany

Pobočky a prodejní místa

Kategorizovaná DB prodejních míst, poboček a show roomů společnosti OEZ byla rozšířena o možnost editace v Google mapách samotnými redaktory. Návštěvníci portálu mohou dle kategorií kontakty filtrovat, podle jejich zaměření.

Testy úvodní strany portálu s ohledem na marketing

Test úvodní strany portálu

Jedna z vývojových verzí

Původní varianta úvodní strany portálu, která byla nahrazena úspornějším řešením bez zaměření na technickou podporu.

Finální vzhled úvodní strany portálu

Stav v roce 2018 v době zveřejnění

Finální vzhled úvodní strany portálu OEZ v době jeho zveřejnění. Boxy nahradili větší množství informací předchozího řešení.

Hlavní produktový rozcestník portálu

Bloky produktů přebírají barvy dle CI společnosti OEZ

Ukázka hlavního rozcestníku s hoverem na produktu Modeion. Slider níže obsahuje videa ke každé z produktových řad.

Základní typové podstrany portálu OEZ

Ukázky hover efektů portálu

Události on-hover (najetí kurzoru myši)

Tato strana demonstruje aktivní chování portálu a zároveň obsahuje téměř všechny grafické prvky, které bude používat. Jedná se o změny aktivních prvků jako jsou běžné odkazy v textech, buttony, menu a jeho roletky.

Rozcestník článků a aktualit

Standardní tří sloupcový layout stran

Rozsáhlý obsah portálu vynucuje hlubší zanoření článků. Sekundární menu tedy má být stále viditelné.

Detail produktu OEZ

Obdoba textové strany portálu

Zpracování layoutu produktových stran bylo jednou ze složitějších aktivit v rámci redesignu. Jednak z důvodu samotného obsahu který je poměrně rozsáhlý a různorodý (text, multimédia, dokumenty ke stažení ve verzích). A také proto, že objem informací je u jednotlivých produktů různorodý. Layout produktové strany má být univerzální a vhodný pro jakýkoli z uvedených případů.

Předchozí realizace pro OEZ

Ukázky generací portálu OEZ

Původní verze portálu (QCM)

Neresponsivní v mobiních zařízeních

Redesign z roku 2014

Anatlytické práce / řízení realizace

Facelift z roku 2018

Anatlytické práce / návrh grafiky / řízení realizace