Na rozdíl od „redesignu webu“ je facelift webu jen menším zásahem do stávající prezentace. Jedná si sice o menší zásah, ale ten bývá o to více viditelný. Úpravy barevného schématu jako na ukázce, jsou jednou ze situací, kdy se s minimem práce a s minimálními náklady dosáhne velkého rozdílu. Obvykle se ale jedná o spíše o úpravy drobností, barevné schéma vizuálního stylu se upravuje málokdy.

Faceliftem lze odsunout termín celkového redesign webu, který je nákladný. Tedy za situace kdy se neobjevují technologická, marketingová nebo jiná omezení provozu prezentace.

 

Vlevo je ukázka barevného schématu webu T-Trading, který je pro firmu typický od devadesátých let. Toto schéma uvidíte na firemním webu www.ttrading.cz. Pro tohoto klienta jsme realizovali 4 generace webových stránek viz ukázky redesignu webu.

 

Vpravo je test modernizace webu a celého CI úpravou barev, cokoli ostatního bude shodné i nadále. Zatím se jedná o testy, rozhodnutí v této otázce nepadlo.

Web na CMS WordPress 2015

Responsivní html5 /css3 web na CMS WordPress

Image module
Neralizovaná studie faceliftu barev

Méně obvyklá situace, kdy se zvažovala změna barev v rámci CI

Image module